“Task reported error (0x8004010F): ‘The operation failed. An object cannot be found.”
Bunun temel sorunu bu hatayı alan istemci programı proxy server kullanıyor olabilir ve OAB için kullanığınız URL adresi burada exception olarak tanımlanmamıştır.
Bunun içinde CAS sunucusu üzerindeki IIS altındaki OAB için yolu alarak browser üzerinden kontrol edebilirsiniz.
Örnek bir kayıt
http://cas1.cozumpark.com/oab/6177e050-fe41-48c0-b6d0-f63d84f3d01a/83202986-447f-496b-bcf1-006e7efe19dc-binpatch-1137.lzx
Eğer bu şekilde bu yolu takip edip bu kayda ulaşabiliyorsanız sorun çözülmüş demektir.
Bu yolu CAS üzerinde aşağıdaki path ile erişebilirsiniz
C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\V14\ClientAccess\OAB

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder